Finspång,

Dagen började tidigt, var i stallet redan halv sju :P
Typ borsta, fodrade och mockade lite snabbt innan det blev att åka till finspång. Red LD där och ja vad kan man säga?! Hon var seg och vägrade gå framåt, inte kul. Inne på banan fortsatte hon med att vara seg sen så det blev stopp på 2:an och 3:an och ute. Men det var inte Tamaras fel det var jag som inte bestämde mig så that's it.
Annars var hon cool var först på vägen hem det blev problem när hon typ tappade balansen hela tiden och sen försökte lägga sig ner. Så vi typ stanna där mitt på vägen för att gå in och flytta mellanväggen så hon kunde stå smalare och ja. Lite hjälpte det kanske men jag vet inte?
Det var min dag och tack Michaela för all hjälp. Jättesnällt att du följde med och tack L8 oxå, synd bara att du kom när jag redan var klar xD



Älskade ponny <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0