It's holiday!

Vill bara börja med att säga att mitt liv är perfekt just nu :D
Det började redan i torsdags med att vi gick på lov. Blev självklart en sväng förbi stallet för att ta hand lite om mina fina hästar. Hem sen och ta en snabb dusch innan det blev en helkväll med mina fina vänner. (Fast jag hatar dem lite oxå.) Var tvungen att gå påskkärring och smaka på senap. Visst är de störda :P
Mys var det i alla fall. Mycket prat och mycket svull blev det oxå, as always.
Sen sova över där då och stall sen på fredagen. Typ frisera lillen massa och lite snabborstning. Hem och städa o lite så innan det blev Emma på kvällen. Fixa påskgodis, det var nice. Höll typ på i tre timmar. Kycklingarna var roligast :D Amanda kom oxså förbi!
Sen hem och sova och idag blev det stall. Red ut en sväng med Hillevi och det gick superbra. Inte en enda gång blev det att dra hemåt. Tummen upp för Tamara!
Sen har jag typ ätit :P

  

Dressyr träna imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0