är hemma och är typ sjuk

Säger bara hurra! Började denna vecka med att bli sjuk, var typ astrött igår och sen på kvällen fick jag feber så då blev det att vara hemma idag. Bra är det i alla fall att jag inte har någon feber nu så är typ nästan frisk alltså ;)
Pinsamt vare oxå imorse för då kom det några hantverkare hit som fixar vårat badrum men jag tror inte att de visste att jag var hemma så då vågade jag inte göra någonting förrns de hade åkt hem, så satt typ knäpptyst vid datan i ett par timmar, hehe. Sen vågade jag i alla fall gå ner och äta ngt och nu sitter jag här och väntar på bättre tider. Men imorgon blire skola har jag bestämt och så blire ridnig på kvällen oxå!

Bara för att jag är uttråkad ska jag tråka ut er med lite onödigt vetande typ som att Sveriges längsta nemn på en plats är fjället Tjeaktjatjahtjakierrikathohkka, på den nya kartan heter fjället dock endast Tjeaktjatjohkka. Ja, det är typ såhär kul jag har just nu. Hata att vara sjuk asså eller nästan frisk :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0