en hetsig men bra dag

Dagen började med att skjutsas till stallet på hillevis moppe. Det var läskigt, haha. Men inte riktigt lika mycket som sist i alla fall :) Skritta Lotta, fixa hästarnas papper med hillevi, mysborsta på lillen♥ och packa påsar med lilla Tuva!
Sen hem, åka till avantia och citygross med hillevi. Hem igen för att äta. Fixa däcken på min cykel med pappa. Blev bra tror jag, borde i alla fall slippa pumpa däcken varje dag, sen borde inte däcket hoppa fram och tillbaka längre heller. Sen gå och handla för att kunna baka lördagsfixa, som jag inte har en aning om hur det blev?! Efter det blev det en kort jogging tur och snart blire film :P 



Bildens samband med texten = 0a
Intressefaktorn på detta inlägg = svag 1a


Kommentarer
Postat av: amanda

Bra jobbat med cykeln, po tiden! ;)

Blir avunsjuk po lordagsfikat... :P

2010-08-10 @ 20:29:16
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vet, inte en dag för sent :P

Missa inte nåt speciellt emma hata den, l8 fick ilningar i tänderna, jag och maria tyckte sådär fast hillevi verkade gilla den ! :D

Kram

2010-08-11 @ 10:59:47
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0