Jag rita på amandas kind förut idag :D

heeeeeeeej!
Jag känner mig rolig idag, kul va :P Började dagen med att baka kladdkakemuffins till stallet eftersom att vi säljer det liksom och det gick ju åt som smör! All paj plus typ tjugo muffins köptes och det gillas. Vi kommer bli rika, mohaha. Annars blev det mest det vanliga mocka leda och lite sånt. Åt lunch med maria och läste lite gamla penny tidningar. Vi hitta en jättbra dikt som jag tänker skriva här innan maria hinner skriva den på sin blogg. Haha, så nu tänker jag låtsas att det var min idé. Undra om jag föddes så här elak? Okej, nu skriver jag den då:

Hej jag är en tjej på 13 vårar som har skrivit en dikt.
Hästar är bäst
Ingen protest
Alla andra är ruttna fläsk
Hästar är snygga
Och inte stygga
Mvh Lina

Haha, det tyckte i alla fall jag var kul.
Juste åt massa lördagsfika oxå. Bra bakat hillevi! Nu sitter jag hemma hos Amanda, ska sleepa här sen oxå.

Igår var jag hemma hos Sandra och Therese. Jag hade mucho roligt vi spela oseriöst monopol i typ en timme plus en timme seriös monopol innan det. Jag skratta ärligt hela tiden, var sktikul!



Snodde en egobild från Amandas dator nu oxå! Jag känner mig stolt :D

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: emma

svar ja du föddes så elak det har du alltid gjort kommer alltid att ha gjort :D eller nåt :S haha

2010-08-29 @ 11:24:50
URL: http://emmiih.devote.se
Postat av: Johanna

hahah, tack emma! :D

2010-08-29 @ 18:07:21
URL: http://linneajohannas.blogg.se/
Postat av: Therese

sv: hahah ja den var inte att leka med. ville liksom spy och gråta. det var skitläskigt haha :P

2010-08-29 @ 19:17:47
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0