som en helt vanlig onsdag ;)

Första dan enligt schemat men faktiskt så kändes det bra! Vi hade matte, svenska, spanska och SO, fast vi skulle haft musik oxå egentligen men så blidde det inte.

Nu har jag varit hemma ett tag men snart så blire stall med amanda!
Igår i stallet hann jag borsta lite på den bästa innan det var styrelsemöte. Det gick väl bra tror jag kanske. Vi kom fram till att en pay and jump kanske är lite för stort och ligger lite tidigt så den ska vi skjuta upp och lägga på bara klubbnivå istället. Sen ska vi höra med lite fler bussbolag men jag tror att det kan funka :D

BTW så tycker jag att jag har blivit värsta oftabloggaren känns nästan som om jag bloggar för ofta just för tillfället men det får ni stå ut med :D



Bara för att jag gillar hästar blir det ännu en hästbild och för att han på bilden är den absoluta bästa ♥ men jag ska försöka lägga in lite icke hästbilder ngn gång oxå men jag kommer nog inte lyckas :P

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0