tjockis helg ;)

Igår firades Hillevi! :) trevligt var ordet. Käka köpt fryspizza och massa chessecakeglass. Älskart alltså ♥ Körde pratmakarna, kolla på high school musical 3 och snacka skit, det vi brukar med andra ord. Nä, skoja bara har inte kollat på den filmen på typ år och spelet har vi ju bara kört en gång förut, haha :P

Har blivit bakning till stallet oxå och jag måste säga att föräldrarna är duktiga på att köpa fika! Det var en snäll männsika igår oxå som köpte min gamla cykel så nu är jag 800 kr rikare. Det gillas, men antagligen kommer nog de pengarna att behöva gå till min anmälan till scandinavium eftersom att biljetterna var tvungna att betalas direkt och det var inte billigt. Känns ju som man lika gärna kan slå på stort när man väl åker så det blir kanske en heldag nu :D 
 
Annars har det varit stall som vanligt. Red i skogen på Filur i onsdags, gick väl bra. Han hoppa till en gång bara för någonting som varken jag eller emma fatta vad det var för något?! Men annars vad det pari som stod för "hoppa till och dra iväg situationerna" :P

Gick på stan med Hillevi och Amanda i torsdags köpte en tröja och ett par jeans eller jeanstights nåt av det var det i alla fall :D På kvällen sen gick vi på rixfm. Ganska bra men var mycke bättre förra året ju.

Hopptränade idag oxå på chess och det gick bra och det kändes faktiskt helt okej oxå. Börjar få lite mer koll på han tror jag så det var väl bra!

Imorrn blire rida filur och mocka ur hans box, mucho kul. Kanske inte just mockningen men att rida :P Lite dressyr blir det nog. Juste lördagsfika blir det oxå eftersom vi inte hann fika idag, gjorde det hemma istället. Proppade i mig sånna här äppelknyten :P
 
På måndag börjar skolan och det vet jag inte riktigt om jag gillar men samtidigt är det nog lika bra att köra. Så här kommer vi, 9d5m :D



Vi är ju typ bara bra liksom ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0