Utebio, kanske inte :P

Ja. Nu vare ju såhär att jag ville på utebio idag egentligen men jag tror att jag har ångrat mig nu eftersom att det typ kommer attackerande regnskurar hela tiden. Asså seriöst blev jag och amanda typ dränkta när vi cyklade hem från stallet förut, inte kult. Det blir nog en hemmakväll i stället tsm med hillevi, kanske amanda o emma. Ska i alla fall fixa de sista bilderna till hemsidan, baka för att tjäna pengar till resan om det blir ngn och ja, se film kanske :D
Imorgon blire förhoppningsvis skogen med emma men det beror väl på vädret för fortsätter det såhär kommer underlaget vara sugit och då blir det nog ridhuset i stället xD
Borde träna ngn dag oxå men får se om jag orkar är kanske bättre om jag stannar hemma och vilar upp mig inför skolan som börjar nästa vecka, haha eller inte men i alla fall :P
Prövade massa dressyrsadlar förut i stallet, kult det oxå. Sen har vi fått bilderna från felicia nu och det är mucho bra! :D Tack.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0