Varför är kvällskurser alltid alldeles för korta?!

Nu äre slut på det roliga. Sista dan på kursen idag och det är ju lite synd men hästarna är allt värda lite vila tycker jag. Filuren har skött sig mycket bra tror jag. Det är svårt att veta vad man ska förvänta sig eller ställa för krav bara när man inte bruker rida hästen. Visserligen har väl jag aldrig särskilt höga krav direkt, haha :P
Något som är mindre bra är all mask, usch på den!!! Han håller väl på att bli bättre i alla fall tror jag ;)

I morgon fyller hillevi 16 år. Grattis i förskott på henne! :D
Ska väl säga grattis till henne imorgon men annars blir det väl som alltid stall. Ska fota emma på eftermiddan när hon dressyrtränar oxå. Inte att glömma.

Det var väl typ allt onödigt jag hade att skriva och nu ska jag bildbomba med massa ointressanta biler för alla er ointresserade läsare X)



en hoppandes filur



en cobbe



en viktor och en ful sits



en till viktor



en lillen



och en till lillen



en selma och sofie



en fruktsallad



en emma kusin och johanna som står på vattnet



en grillmästare, som råkade grilla bort toppen på grillborsten



en sista bild ♥ för nu orkar jag inte ladda upp fler ointressanta bilder plus att jag måste gå och duscha. så byebye!




Kommentarer
Postat av: emma

det är sjukt coolt att vi STÅR PÅ VATTNET! :o

2010-08-14 @ 12:44:52
URL: http://emmiih.devote.se
Postat av: Johanna

jag vet! vi är typ bara så himla sjukt bra ;D

2010-08-15 @ 00:01:28
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0