vet inte

Allt går upp och ner. Ena studen känns det som om allt kommer bli asbra och kul med Filur och sen två sekunder senare undrar jag om jag verkligen vill. Hata! Förhoppningsvis blire bra i alla fall för han är ju hur snäll och mysig som helst och rolig att rida liksom. Tror nog det blir bra i alla fall... ;)
Lillen är i alla fall bäst som vanligt fast det kommer han ju jämt att va :P

Övrigt är att jag måste köpa nytt friskiskort mitt går ut imorrn. Ogilla det, ännu mera ogilla är det att skolan börjar snart -_- sen måste jag på stan oxå köpa kläder vilket nog inte kommer gå så bra eftersom jag typ inte har några pengar :P
Kanske blir utebio på tisdag tror jag eller om det var onsdag. Rix fm på torsdag och sen fira hillevi på fredan. Fullt upp kan man ju säga alltså eftersom att det är stall varje dag oxå.
Sist men inte minst är oxå att amanda kommer hem ikväll :D



en ganska väldigt mycket oseriös bild här nedanför, :P



bara för att det var så himla bäst på landet med emma och för att vi ska dit nästa år igen och då ännu längre!

Kommentarer
Postat av: emma

INTE att glömma att vi ska spilla på andra sidan duken också! åh det blir härligt!!!

2010-08-15 @ 21:10:05
URL: http://emmiih.devote.se
Postat av: Johanna

aha, juste. det blir super sen måste vi ju paja skålen med de trasiga locket till och sist men nte minst dränka motorbåten! det blir nog grymt :D

2010-08-15 @ 22:09:23
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0