And a happy new year...

Yes, det verkar som om kvällen kommer bli bra en då. Måste varken sitta på vuxenmiddag med föräldrarna, umgås med katten eller vara med Jonatans kompisar! Det blir nämligen att va med Elin x2, Melanie, Frida osv som det ser ut just nu i alla fall :)

Dagen idag började tyvärr tidigt men väldigt bra i alla fall. Maskeraddressyr i stallet, team HEJA satsade på pippitemat i år. Amanda var Pippi Långstrump, Hillevi var Prusiluskan och Emma och Jag Kling och Klang. Vi var snygga ska jag faktiskt ta att säga, men Hillevi var nog den som skimrade bäst i sin lila hatt! Pogrammet fungerade men det klaffade ju inte till 100% när vi red men tycker ändå det var okej med tanke på att det var första gången vi körde det uppsuttet.

Jag tycker att vi borde få en egen liten eloge också för att vi verkligen gick in för maskeraddressyren trots att vi typ var äldst! :)

  

Dagen till ära så är det mina fina vänner som får stå för bilden!
Gott nytt år allesammans ;D


Kommentarer
Postat av: hillevi :)

haha. det finns bara ett ord som beskriver våran insats på maskeraddressyren: GRYMT!! :D

och ja, min hatt var totalfinast! :)

2011-01-01 @ 21:26:52
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0