LOOOOOOV :D

Det är lov ;) så himla superskönt alltså!
Kvällen igår efter avslutningen tillbringades med några i klassen at Elins place. Hade det mucho bra, finfina människor nämligen ;)
Nu på morgonen har typ inget hänt förutom att jag typ gick upp vid halv elva vilket var galet skönt. Åt revbensspjäll, hembakad snickers och lite flingor med mjölk till frukost innan jag gick och satte mig här. Snart blire att träffa Hillevi i hageby så vi kan handla lite inför imorgon, sen upp till stallet en kortis och efter det blir det troligen sång på hageby eller att träna på friskis. Kom nyss på också att jag fortfarande har två julklappar kvar, vilket typ är lika med PANIK! För jag vet inte när jag ska ha tid och fixa dem!!!! Bajs.

Imorgon blire julhoppning som förhoppningsvis kommer att gå bra. Eller jag bestämmer att det kommer göra det :P Sen blire väl att handla till julfrukosten med Emma tror jag och sen slå in alla julklappar eftersom att jag tydligen inte har gjort det än, heheh.

På julafton äre stall och sen lunch hos mina småkusiner och dagen efter julafton kommer EMMMMMMAAAA hit. Det kommer bli fett grymt :D gillar min örebro beestis massa!

Se upp för bildbomb här nedan! Men kände för att ladda upp massa snyggingbilder från stugtiden med Emma i sommras. Massa minnen, dock bara en bild på min kära uppeldade borste. Varken duken eller den dränkta flytväst båten fick ngn bild. Tragiskt :(
Ock du Emma, en fråga. Åt vi upp all den där laxen själva?
 

















Allt underbart som erbjuds idag! Kram på er allihopa :D


Kommentarer
Postat av: emmmaaa! :D

jag tror tyvärr att vi åt allt.. tjockisar :D

du glömde nämna det trasiga locket! :O

2010-12-22 @ 18:57:29
URL: http://emmiih.devote.se
Postat av: Johanna

ameh, just det. undra om det ligge kvar i skåpet fortfarande? :P

men vi höll ju vårat motto i alla fall "ät upp allting så blire mindre att diska" :D

2010-12-22 @ 21:12:54
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0