Sista julkonserten

Jahopp, då var det klart då! Sista julkonserten och shit vad man kommer saknat asså. Konserter är verkligen en hat kärlek man vill bara spy på alla 100 repetitioner men sen när man väl står det så är det faktiskt kul :D
Jag tycker jag var duktig som inte svimma också när vi stod där framme med de riktiga ljusen.

Skit också, är så himla kort kvar och jag kommer sanknat massor, klassen och konserterna och allt!!!!!
Tur är väl att vi har en bamsestor jubileumskonsert sen i vår, fast antagligen kommer det också innebära hundratusentals inte riktigt lika underbara repetitioner...

I alla fall, nu äre att tat lugnt som gäller. Träna inför cirkusen imorgon i stallet och pynta boxarna. Blir nog fint!
Sen på måndag är det rejmes klockan 6 som gäller. Heja luciatåg :P



Får bli en bild från 4:an som jag snott från facebook :D


Tur att inte bloggandet går på svenskabetyget för för mina vackra blogginlägg skulle jag nog knappt få ett svagt G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0