Glee & youtube :P

Som vanligt har jag typ inte gjort så mycket, men vad gör det om man gör saker man gillar :P
Visst kan jag inte säga att min joggingrunda imorse var den roligaste. Sprang två varv på spåret (5 km) och bajs vilken dålig tid. Skärpning där! Nu har jag faktiskt bestämt mig, jag ska hinna på 20 minuter. Sen ska jag klara milen oxå innan hösten...
Träffa Amanda och Emma med. Kollade klipp på youtube och sen ett glee avsnitt. Gör jag ngt annat nu för tiden?! Skitsamma.
Åt pizza på pappa grappa med familjen nyss. Diggar värsta lilla killen som kommentera att de hade ett väldigt rent golv som man kunde spegla sig i fast det var lite skitigt. What?!

Men jao, min dag. Nu återstår bara ett kanin besök hos Hillevi eftersom hon är bortrest och sen blire nog film. Tummen upp :)


glee-cast[1]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0