15 today :D

Hej,

måste bara börja med att säga att Anna skrämmer mig, nerå :P
och att mina HEJA kompisar är bäst!
Blev typ helt chockad när jag kom in i klassrummet efter idrotten och så står det en kaka med ett kort där från de bästa. Då blev jag massa glad :D
Gick typ runt och var jättenöjd hela förmiddagen, så tack för det! Sen är jag bjuden på kalas med, härligt.

Förövrigt har dan vart bra. Hade boxning på idrotten och jag höll på att dö när vi körde plankan. Typ skaka efteråt och trodde att ryggen skulle gå av men kul är det at plåga sig lite ibland. Fattar inte hur Nisse gör för att bli så stark?!
Tekniken var kul idag oxå, värsta kul att limma med limpistol, haha. Jag är omogen jag vet :P

Skynda till stallet sen efter skolan och ha lite sitsträning för Maria.
Gick rätt bra faktiskt i alla fall i traven. Galoppen sistter jag ju som jag gör i men jag får jobba påt.
Förhopnningsvis sitter jag kanske lite bättre nästa gång oxå (men troligen inte). Det blir i alla fall lättare att veta vad jag ska fokuser på så det är ju bra i alla fall!
För jag måste faktiskt skärpa mig, det är inte acceptabelt att sitta så som jag gör xD

Mockade lite hos de två hestarna sen innan jag åkte hem!
Blir bara att tat lugnt ikväll, skönt :)



De är lika knäppa som de ser ut, men de är ändå bäst :D

 

Två fina skridskor bilder får det oxå bli bara för att jag är bäst på skridskor!
(Eller?)


Kommentarer
Postat av: hilleviii

hihi :D

fin bloggen va hörrö :)

<3

2010-03-22 @ 20:28:08
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: Anna

Buuu! Blev du rädd? :P

WOHO att limma med limpistol (a)

Just det, jag ska baka en grattis cupcake till dig någon gång...det kan ta ett år..eller två men jag ska göra det. Btw fin blogg :D<3

2010-03-23 @ 18:26:32
Postat av: Mary

AMEN! OFTA DU INTE SÄGER TILL ATT DU FYLLDE ÅR DÅ! Grattis i efterskott får jag väl säga då!

2010-03-23 @ 21:22:26
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0