Ny blogg blev det :D

Tjo!
Nu flyttar jag hit istället.
Även om den inte är så snygg så ser den i alla fall bättre ut än den gamla, haha :P
Någon dag då jag hinner kanske jag fixar den ännu mer, men just nu kände jag att det fick duga. Gör typ massa saker hela tiden oxå så hinner inte med att fixa sånt här.

Dagen,
var sista träningstävlingen idag. Skönt men lite tråkigt samtidigt. Dresyren har väl inte varit någon höjdare men hoppningen har gått över förväntan, två CL rosetter. En idag, duktig hest.
Red tävlingsklassen oxå, två stopp blev det men jag tar på mig det. Tycker ändå att Tamara skötte sig ganska bra :D

Kollade nyss på ponnyakuten och bara för att jag är elak tänker jag avslöja att Julia hoppade 60 cm.
Så kul är det att typ alla kollar påt :)

Nu hinner jag tyvärr inte sitta här mer för den politiska revolutionen i Frankrike sitter och väntar på mig så önska mig lycka till med pluggandet och så ses vi nån annan gång.

Byebye,

 

En ful och en fin häst!
Nerå,
båda är fina men mest Lillen :P

Kommentarer
Postat av: Amanda

Asafint ju! :D

2010-03-21 @ 20:23:00
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0