störd vecka?!

Den här veckan har varit helt störd.
Först värsta stora SO/Sv arbetet att lämna in. Jag har typ jobbat som en galning de senaste två veckorna för att få in det i tid. Lyckades!
Men till ingen större nytta. Eftersom att det var flera som inte var klara är det självklart att inlämningsdatumet flytttas fram. Visserligen bara ett par dagar men ändå. Det gör stor skillnad. Jag menar hade jag vetat det fån början hade jag inte behövt sitta både två timmar i lördags och söndagt. Blir så arg!!!
Lärarna är liksom inte ens sura på de som inte är klara i tid.

Ännu mer stört är och tragiskt är det med Norton. RIP.  :'(
plus en till sak som jag inte vill gå ut med här. Men det känns bara så onödigt och jag känner mig elak och lat. Vi kunde gjort mer men samtidigt kanske det blir bäst såhär...

I alla fall, kollade ponnyakuten avsnittet typ igår eller nåt. Diggar när Julia sitter och sjunger i bilen :P
Men nu ska jag gå och göra nåt annat typ kanske spela lite gitarr eller piano eller nåt. Sen måste jag snart sticka oxå för jag ska vara i skolan om 50 minuter. Musikcafé :D


Kommentarer
Postat av: amanda

Va, har det hänt nåt? :/ <3

2010-03-31 @ 19:00:03
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: Mary

HAHAHA höll på att skratta ihjäl mig åt julia!!!! historiens sämsta jävla uttal alltså, och sångrösten var inte direkt bättre den hahahhahahahha.

2010-04-01 @ 20:42:59
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0