måndag

Idag har varit en bra dag!
Kul faktiskt att komma tillbaka till skolan igen eftersom att min klass är så himla bäst. Mindre kul att vi fick både engelska och No-ord men sånt får man väl leva med.
Stall blev det efter skolan. Skritta med L8 upp till fältet och vara tidtagare när hon galoppträna, mycket skönt att bara sitta där och låta Fille äta gräs när L8 och Ragnar fick jobba. Haha, ibland är man ju sjukt lat faktiskt men jag tror att Filur blev glad av lite vila i alla fall. Undra om han gick hästgymnasiet i förmiddags förresten? Jaja, skitsamma.
Imorgon 08.10 är det orientering som gäller. Tagga säger jag bara, Elin och jag ska äga skiten ur alla som vanligt :P bara man inte måste orientera själv då blir jag ledsen...
Sen kommer en ny hög kakor imorgon också så det blir det att pyssla med det.

Annat som måste göras är att komma igång ordentligt med träningen igen. Börjar man vara lat är det så himla svårt att komma igång igen. Har typ varken sprungit eller varit på friskis på mer än två veckor och det känns så bajsa på det.



blir en mycket gammal bild idag på den absoluta bästa hesten som finns!

"Godbye everybody I have to go..."


Kommentarer
Postat av: michaela

han gick hästgymnasiet! :)

2010-10-06 @ 21:51:36
URL: http://hagebytjejen.blogg.se/
Postat av: michaela

han gick hästgymnasiet! :)

2010-10-06 @ 21:52:25
URL: http://hagebytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0