Orientering och mvg-matte

Tjooooooo!
Jag är jättetrött just nu. Började dagen med orienteringsdag! Gick bra faktiskt, jag och Elin är lätt fett bäst. Tog 16 av 20 kontroller så vi är nöjda ;) Hahah, omklädningsrummet sen efter det säger jag bara, roligt :P
Lunch och sen vare typ en matte genomgång på MVG nivå så då fick alla 9:or som ville gå på den göra det. Det var bra tycker jag så nu har jag lärt mig både 1:a och 2:a kvadreringsregeln (Y)

Var uppe en kort stund i stallet också. Koll var det där, haha :P

Jag gillar inte att det har brunnit i dem där husen igen, inte bra...

För alla som vill veta är det bara 33 skoldagar kvar till jullovet, det är inte mycket ;)

Tjossan.


Kommentarer
Postat av: Mary

tycker också det är sjukt läskigt med bränderna.. vill inte ens tänka på vad som kunde ha hänt om de tänt på stallet istället. och TUR att inga hästar gick i äppel!

2010-10-29 @ 15:51:02
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: emmiiissss

när får du loov? :)

2010-10-29 @ 21:36:56
URL: http://emmiih.devote.se
Postat av: Anonym

Kvadre-vadå-regeln?! :S Jag går fasen på gymnasiet och fattar inte ett skit av det där. Har aldrig ens hört talas om den. ILLA... Men så har jag ju inte MVG i matte heller ;)

2010-10-30 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0