Så himla bäst!

Allting känns bara helt super just nu. Praon är avklarade och det har gått mucho bra. Ska hämta ett intyg på hur duktig jag har varit (eller troligen har varit) nästa vecka, haha. Ska oxå lämna in en ansökan om sommarjobb då så hoppas, hoppas :)

Filleboy skötte sig mycket bra igår oxå, han saknar nog inte sina vargtänder. Dressyrade lite och stundtals blev han ganska fin tycker jag. Det är så svårt bara för oftast är han helt öppen eller så krullar han ihop halsen jättemycket men märkte stor skillnad på han bara jag red på lite mer framåt. Det svåra är ju bara det att jag inte kan sitta ner ordentligt när han går i ett bra tempo så därför rider jag i undertempo hela tiden, fy skäms. Det får bli mitt mål, lära mig att sitta ner. Lycka till Johanna! hehehe.
Nej men faktiskt vare skönt att det gick bra för har känts så himla meningslöst ibland, och inte blev det bättre av att det var helt ok att rida lektion. Men nu är jag back on track igen ;P

Var på stan förut idag oxå med Amandapanda. Sprang runt lite grann överallt och sen åt vi på Fräcka Fröken och det var nice! Älskar sånna där människor som jobbar där, hahah. Nerå, har ju faktiskt praoat där och Martin kände igen mig, coolt. Han är en kul människa!

Imorgon har jag filuren igen och på måndag med. Undra vad jag ska göra känns som om jag borde bestämma mig snart...

I alla fall så blire film eller nåt sånt med amanda snart men innan det ska jag spela lite på min gitarr som äntligen har 6 stränger istället för 5.



Bara för att jag känner för att lägga upp den här bilden även fast jag har världens sämsta skänkel, korta läder och en allroundsadel och för att det är från första gången jag red han så ja. Såhär fick det bli!


Kommentarer
Postat av: amanda

Tror jag också börjar älska " sånadär människor" nu x)

2010-10-04 @ 14:40:46
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0