studiedag shalalalala, studiedag shalalalalala...

Måste börja med att säga att jag absoult mer en verkligen inte har något emot studiedagar :D

Började dagen med att åka upp till stallet vid 9 typ eftersom att jag skulle dressyra lite på Filur för Cissi. Det gick väl, jag vet inte typ okej. Varken bra eller dåligt liksom, eller jo i början gick det dåligt för han var typ pigg och kunde inte koncentrera sig alls. Så då blev det lite galopp istället så han fick springa av sig lite grann och efter det gick det bättre. Men jag har typ världens sämsta armar när jag rider i höger varv för då typ fastnar dem på vänstersidan känns det som, okej det går typ inte att beskriva. Men det blir typ som om jag leder till vänster och håller stödet på inner när det ska vara tvärtom. Det suger men jag tror att jag gör så för att jag inte orkar hålla emot och trycka ut honom på spåret igen med min högerskänkel, haha. Stryker det här tror jag eller så kan ni ju bara strunta i att lägga det här på minnet :P

I alla fall så fixade jag lite med alla kakor och sen åkte jag hem. Gjorde sån här smoothie eller vad det heter, asagott blev det. Vill ni ha receptet? Okej, då får ni det :D
Johannas smoothie:
1/2 banan
lagom mycket frysta hallon och blåbär
det ska vara mer hallon än blåbär
lagom mycket mjölk

1. Mixa bananen, de frysta hallonen och blåbären.
2. Häll i lite mjölk så att det blir en bra konsistens.
3. Häll allting i ett glas = ta en slickepott så att du
    får med exakt allting. (Viktigt för att minska på svinnet
    och för att det är för gott för att hällas ut :P)
4. Drick up allt, helst med ett sugrör ;)

Efter det har jag städat och kollat på TV!

Imorgon blire lång sovmorgon. Sen plugg och efter det blire stall och såndär sisu utbildning på kvällen :) Det kommer nog att bli mucho bra!




HeJDå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0