Jag måste gå och packa ner mina gjympakläder nu. Gjympa är ett mycket fult ord tycker jag

Idag har jag hunnit med en massa saker känns det som. Först blev det skola från 8-13.20. Efter det hem och plugga svenska ord, den stall och mocka och fixa fikat, cykla till friskis. Hade tur och hann precis till afron och ännu mera tur var det att jag träffa ebba där så då fick man sällskap. Vi promenerade hem tillsammans efteråt. Duktigt! :)
Efter det har jag bakat bröd, kollat på TV och pluggat ännu mer på våra svenska ord som är tills imorgon och som inte jag alls kan. Men det känns som om dem kan vara viktiga att kunna speciellt indiskretion, misantropisk, förebrå, ceremoniel, byåkratisk och kanalje tycker inte ni det också?!

Dressyrträningen igår gick i alla fall ganska bra men men jag tror nog att jag borde öva upp min balans och mina magmuskler en aningPUNKT

Annars har ingenting hänt typ förutom att min E sträng på gitarren har pajat, inte bra. Men appa får köpa en ny åt mig :P
Sen har jag inte hunnit se på film med Hillevi heller om någon ville veta det, inte bra..!



En bild från förra veckans tävling får det bli tagen av Hillevi :D
Det är synd bara att man alltid ska se så rolig ut på bild.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0