Hallotch :)

Tisdag vare.
Mitt liv är bäst just nu. Typ inget plugg. Jag har kommit igång med träningen och är för tillfället väldigt pepp. Filuren är en duktiig häst som sist hoppade väldigt glatt och idag så galoppera han jätte fint och samlat. En duktig häst är han även fast jag är väldigt otydlig ibland. Det är i alla fall väldigt kul att rida han nu och det gillas ;)

Hahah, juste kom på en grej jag tycker är kul! Det var en gubbe från plus som irngde och bah:

- Asså hej, vi har informationsträff ahablahabla dåvah.
- Eh, ok.
- Vet du vad en macbook är och såvah?
- Eh, ja.
- Man får en sån här och man får behålla den när man slutar.... om man får examen o såvah.
- Ok.
- Nice va? Vad har du sökt och såvah?
- Natur.
- Det har vi inte här vah, kan du tänka dig nåt annat eller o såvah?
- Tror inte det.
- Okej, får vi har ju frisör! Det är populärt bland tjejerna och såvah.
- Naej, ska inte gå det.
- Stylist har vi ju också och såvah.
- Nae.
- Spa och fitness?
- Nej.
-Okej lycka till ochsåvah i framtiden (något surt).

Hahahah, stackars killen. Något blåst kanske och något dåliga plus som ringer och jagar elever :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0