Kom inte på något bra att skriva här

Min vecka har varit fin! Den inleddes med att jag hade Filur både måndag och tisdag. Dressyrträn må. och hoppa på ti. Filur var en glad häst eftersom han fick vara på banan så det var sköj.
Annars har jag för första gången i år varit ute och sprungit eftersom att min klass är en latisklass och tjatade sig till att få slut klockan elva idag så då blev det hemläxa att träna själv så jag och elin tog på oss springskorna. Glömde nästan bort att säga att jag haft våffelkalas i veckan med. Bäst vare! När alla satt och åt krämig broccoli, potatis och spenatsoppa tog jag och mina vänner och lassade upp grädde, sylt och våfflor på vårat bord. Det var nice speciellt med tanke på att de flest såg något avis ut, hahah :P Jag vet att jag är skadeglad!

Nu ska jag snart iväg och träffa folk och immorn blire örebro på släktträff typ. Kul blire!

Hajdotsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0