Life on mars

Jag känner att det här lovet kommer bli grymt!
Invigde det med att vara ledig i fredags eftersom det var melodifestivalen så i stället var jag i flygeln hela dagen. Typ handla massa gott, fixa logerna, kolla genrep, kom fram till att Daniel Adams Ray är bortskämd, kolla riktiga "showen", dansa lite till Daniel Adams Ray som egentligen inte är något bra, satte mig i logen innan jag tog bussen he med mina kära smedbybarn :P
Jepp, det var fredagen! Igår då vare stall som gällde, lördagsfika och sola ute på terassen i finaste vädret innan jag gick på teorin som var rätt bra faktiskt :) Hem för att sedan träffa Felicia. Vi hade tänkt åka och äta glass men det var lite mörkt och kallt för det vid halv tio så vi åkte till mars istället och vandra lite. Fint vare i alla fall! Nu blire snart stall ;)

Kraim :D

Kommentarer
Postat av: filicii

heheheheheheheheheh

2011-04-17 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0