Mitt liv just precis nu

* Är hungrig trots att jag åt middag för bara en timme sedan.
* Borde tvätta håret :(
* Känner mig nöjd över att ha köpt en bikini idag för endast 208 kr när den egentligen skulle kostat 348 :)
* Får lite panik på mamma eftersom hon verkar helt desperat om att jag måste skaffa en jättefin klänning till studenter och min skolavslutningen. Köpte en häromdagen men den dög tydligen inte vilket är helt otroligt med tanke på att jag inte ägt en klänning sen jag var 8 år typ och hon borde vara glad över att jag ens köpte en. Hon är till och med så despertat så hon kan tänka sig att betala en del och köra till linköping om inte utbudet i norrköping räcker. Galet!
* Borde göra lite plugg för att slippat senare.
* Tycker synd om Filur som har fått några små bölder eller vad man nu ska kalla det på ryggen :(
* Försöker bestämma mig för vad jag ska göra på valborg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0