Värt att veta!

Häromdagen kom jag på en mycket förvirrande sak. Ni vet Twilight-böckerna va? I den första är Bella jättekänslig mot blod och typ svimmar på biologin när de ska testa blodgrupper men i fjärde boken när hon är gravid så kan hon dricka blod utan problem. Det går inte ihop så jag undrar lite hur Stephenie har tänkt för det blev ju inte alls bra och nu går jag runt och stör mig en massa på det :(

Om exakt fyra veckor spelar vi upp vårat slutprojekt och om fyra veckor och en dag sitter jag just nu i Spanien med klassen. Det är endast fyra hela skolveckor kvar tills jag slutar nian, underbart med stora bokstäver! :)

Mina enda läxor just nu är mina trettiotvå spanskaglosor som är tills nästa torsdag och förhoppningsvis får vi inget mer!

Fruktsallat är gott och i sommar bestämmer jag här och nu att jag och kusin ska göra om den fina anrättning i år igen :)


Kommentarer
Postat av: emmmaaa

det tycker jag låter som en bra idé!!

2011-04-27 @ 17:21:28
URL: http://emmiih.devote.se
Postat av: Amanda

ah rätt sjukt faktiskt... :)

2011-04-28 @ 17:50:47
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0