då var det sluuut

Jahaja!
Var det verkligen såhär snabbt det var meningen att lovet skulle gå? Det tror inte jag i alla fall. Så mycket har jag gjort men så lite har jag hunnit med hur nu det där gick ihop sig?! Lite jobbigt känns det faktiskt men det blir väl bra kanske. Typ lite. Kan man hoppas på. Eller inte. Fast jo. Eller nej.
Jag tar nog lov en vecka till tror jag....

Typ så känns det men skit i det nu för nu ska det pratas pay and jump i två meningar! Pay and jumpen gick bra till största delen, skapligt med pengar tjäna vi och folk var glada. Att harva banan var lite tungt men jag och Hillevi kämpade men värst var det i ridhuset där underlaget är såhääär sääääämst. BAJS!

Annars var dagen ganska lugn, lite pyssel med Filur i form av promenad och lite liniment, en kvälsspowerwalk och en titt i spegeln på min lite fula haka. Fast så ful är den faktiskt inte, nej, bara pytte. Och jag måste säga det igen! Jag tycker synd om dig Filur :(

Men för att prata lite sommarlov måste jag säga att det varit ganska bra, att bada i ågelsjön är chill, att sova på en ö är tufft, att bo i en stuga är skoj och att lana o dygna, ja det är väl bara sånt man bör ha gjort ;)
Jag sluta i alla fall sommarlovet med att äta paj och vaniljsås och då slog en tanke mig. Jag har alltid trott att jag gillar den såsen men den smakar ju faktiskt typ varken gott eller äckilgt och då kom jag på att jag tror jag gillar den bara för att andra säger den är god. Sensmoralen blir alltså att det är lätt att påverkas av andra.

SLUT på detta inlägg efter att jag lagt upp lite snygga sommarbilder ;)











Jag hade inga nya bilder på oss ju (HEJA) så Hillevi (eller jag snodde den ovan från din blogg) skicka :D

Kommentarer
Postat av: feffe M

dina tankar knäcker allas. klart slut

2011-08-22 @ 10:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0