jag lyckades

Tjosan!

Den senaste tiden har jag lyckats med såååå många saker och eftersom att jag vet att ni är såååå intresserade tänkte jag stolt berätta :D

  • För det första har jag lyckats få träningsvärk vilket jag tycker är ganska kul. Gillar liksom träningsvärksmärta ;)
  • Jag har lyckats handla upp nästan alla mina pengar (om man räknar bort mina sparpengar) Men jag har också lyckats tjäna pengar!
  • Jag eller pappa har gjort så jag får betalt för att göra matlådor hemma, hehe. Så om jag typ lagar middag och så blir det mat över får jag 25 spänn per matlåda som blir. Ikväll tjänade jag 100 kr. Ganska ok ;)
  • Jag har lyckats att med enbart hjälp av ett busskort, google maps och street wiew och en cykel ta mig från ånestadsgatan till Söderköpings Ryttarsällskap. Känn på denn ni!
  • Jag, amanda och hennes mamma har lyckats få fast amandas och mina cyklar på en klurig cykelhållare.
  • Men framförallt har jag lyckats med att få Cornelia att le och det gjorde min dag! :D Ibland känns det som om att jobba med barn vore typ det roligaste som finns men för tillfället räcker nog sisu gott och väl så tack till barnen på ridlägret på srs för att ni var så bäst (häst och väst)!
Hihi, lycka!



Om ni inte ser sambandet är det meningen att bilden ska illustrera min lycka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0