lite gammalt och glömt

Hejsansvejsan och tjohej!

Idag tänkte jag bildbomba lite eftersom jag äntligen samlat in lite bilder från våren och sommaren som bästa Hillevi och Amanda tagit :))

Här är några bilder som Hillevi tog när jag var ute hos Matilda och hoppade i våras!







En söt rida-lätt-bild bara för att de alltid är de snyggaste bilderna!

'

En dag i skogen där Hillevi snällt följde med mig :)



Lite DM! och förlåt men jag har glömt vem som fota, kanske var det Maria?



Lätt den gulligaste bilden i alla fall ;)



Lite sommarbetes bilder på mig och beeestis, Amanda är fotograf!







Lite tömkörning fotograferat av Hillevi!









Sista bilden bjuder jag på eftersom jag är så galet snygg, inte alls fokuserad. Nejnej. Men helt ärligt nu måste jag faktiskt säga att tömkörning är något som jag skulle vilja lära mig mer om för det är så gaaalet roligt, i alla fall med Lillen. Tänk liksom hur kul det skulle kunna bli sen om man kunde tömköra på riktigt för om jag ska sägat själv suger typ jag påt, jag mest experimenterar mig fram liksom och det blir inte alltid så bra, hihi. Nepp, men tömkörning är i alla fall något jag vill bli bättre på men nu ska jag gå.

Hejdå! ;)

Kommentarer
Postat av: idaa

åhh älskade Lillis <3 saknar han så, kommer upp under pay and jumpen med lillesyrran, Súra behöver inte vara med då måste jag hälsa på lillen :D<33 han är så gullig, sköter han sig nu?? :P Rörigt sry :P

2011-08-12 @ 21:55:24
URL: http://iidaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0