lite packning o så va...

Hej!
Jag heter Johanna och är 16 år. Min dag började med att jag gick upp och cyklade till skolan. Där chilla vi mest runt lite tills det blev lunch, sen räkna vi lite matte. Efteråt åkte jag och några klasskamrater och handla godis för imorgon ska jag min och den andra klassen till sörsjön och sikargården. Då behövs det godis (synd bara att jag håller på och äter upp mitt godis nu)! Sen cykla jag till stallet och mockade, borstade och joggade Filur. Sen smörjde jag Filurs träns innan jag gav han en säck, bytte om och cykla hem. Nu har jag precis ätit mat och snart ska jag iväg till friskis och gå på dans fuego. När jag kommer hem ska jag duscha och packa.

Syns på fredag kanske :)



OBS!

Såhär såg jag ut förra sommaren när jag satt i en filt i soffan i storstugan på landet efter att jag och emma hade varit ute och busat. Ursäktar att bilden är lite sne men eftersom bildkvaliteten är bra la jag upp den endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0