lite skrivproblem och andra svårigheter

Yo, what's up? :)
Så började ett sms jag fick av en fin vän förut idag och det gjorde mig tjockt glad så taaaack kompis!

Jag gillar kul saker och oväntade saker tror jag men bara ibland. Men det är lite konstigt med tanke på att jag är en väldigt planerade människa, hela mitt sommarlov har liksom varit väldigt planerat precis som boxningen igår för den träningen var också planerad och med tanke på det så är boxning väldigt kul och jobbigt. Jag trodde dock jag skulle dö ett litet tag men till min glädje överlevde jag, då kändes det bra! Annars var det bara lite handproblem som avlöjade att jag inte var en fullfjädrad boxare för ni ska veta att på kvällen när jag skulle skriva gick det inte alls bra, hahah. Skrattar lite när jag tänker på det för alla bokstäver hamnade typ i en enda hög, väldigt värt handproblemet för det! Vet inte riktigt varför men min hand är väl helt enkelt otränad men det ska botas för boxning blir det fler gånger men dock inte idag. Nepp, idag blir det powerwalk med Anna och Elin. Fiint ;)

Sen har ju dan överlag varit fullspäckad för förut var det sisujobb och för att uppskatta det någorlunda kan jag väl säga att jag mötte kanske en 100-150 barn på en och en halv timme i förmiddags så det var full fart och fyra av fem toasters på det. Eftermiddagen blev som tur var lite lugnare för den bestod till mesta dels bara av stallpyssel i form av jag vet inte riktigt. Men kollade i alla fall lite när hästarna reds, skrev foderstater, bytte hästdagar, gjorde träningslapp och åt!
Japp det var nog vad jag gjorde men nu ska jag gå så tjing! ;)



Men vänta för titta vad jag hittade Amanda och med tanke på det undrade jag varför de bara la skärpan på proffen och inte på oss för vi var väl också proffs? Eller...



Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej men GUUUUUD haha! :D

2011-08-15 @ 20:34:17
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0