run for your life

Tjingtjongtjang och grattis beestis som fyller 17 år idag och det är dig jag pratar om Hillevi! ;)



Såhär såg Hillevi ut för drygt två år sedan! Gratiis igeen :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har tänkt på en sak! Typ den senaste tiden har ju gått galet snabbt och då pratar jag typ om de senaste året och då blir jag rädd för om alla år från och med nu kommer gå så snabbt blir jag snart pensionär och förut när jag åt frukost åkte en "skjutar-gamla-tanter-och-farbörder-bil" förbi och tanten som satt där i såg ut att sitta väldigt obekvämt och vara olycklig. Det vill inte jag bli :(  Men då kom jag på såhär att om jag typ springer för livet kommer jag vara värsta fitness människan när jag blir gammal och aldrig behöva sitta i en rullstol så då kommer jag inte behöva åka i bilen som "skjutar-gamla-tanter-och-farbröder". Smart va? Och sprang för mitt liv det gjorde jag igår när jag backtränade med Amanda och idag ska jag boxas för mitt liv på Amanda och sen nästa vecka har jag och Amanda off-pist planer och sen drar träningsgruppen igång igen också. Det blir nog riktigt bra man gudars vad gammal jag nu kommer bli! Vill jag bli så gammal..?




Kommentarer
Postat av: feffe måsse

sök.hjälp

2011-08-14 @ 12:52:28
Postat av: Amanda

en "skjutar"... de skjuter väll inte los pensionares heller hoppas jag? ;) Ja JÄVLAR vad vi ska köra nu! :D :D

2011-08-14 @ 15:56:25
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: Hillevi :)

Hihi, gulli bild! :P

Men tack BESTIS! :D

2011-08-14 @ 22:12:41
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0