så lite tid och så mycket att göra

Wiiie!
Eftersom att Amanda, Maria, lite Emma och jag är så galet snabba blev vi klara med jobbet i onsdags vilket var såhääär skönt eftersom att jag blev ledig både torsdag och fredag då :) Onsdagen var nog lätt den roligaste arbetsdagen också, i alla fall på vägen hem från IKEA eftersom att en idiotfortkörningsutländskkille hade lite problem med att bli omkörd vilket resulterade i att jag uttalade mig lite på det sättet som jag ibland gör, hihi. Det ledde i alla fall till ganska så underhållande samtalsämnen! Hemma fixa vi bara det sista innnan vi åkte hemåt. Ett besök hos plutteponnyn blev det på kvällen och sen en kvällspicknick. Myyys!

Igår hände inte så mycket annat än att jag var uppe och fixa lite hos Fillebille som förövrigt ska få en dusch idag. Földe med ut och fota lite på betet, tog en galeet värd cykeltur till ågelsjön. Det var bäst där för vi fick hela meterklippan för oss själva och vädret var bäst och det var nästan skönt i vattnet och det var skönt att sova där och ruuligaste cykeltanten körde vi förbi och hon körde förbi oss och vi körde förbi henne, hihi. Nej men på kvällen träffa jag elin och nu står solning, hämta sisu-material, Filuris och kasnske en tripp till vasa på schemat.



Ha det fint mina vänner! Puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0