bäst jul på dig

Det bästa med julafton är att få ge kulklappar och att åka till stallet 6.30 för att äta frukost, byta julklappar och rida!

Blev mycket nöjd med mina julklappar i år också och kände mig faktiskt riktigt ruulig och det är ju sköj ;) Har också fått lite fina klappar och ett utav de klart finaste var självklart en ny mankam av mina småkusiner och lite kinderägg av Emma. Fiiint alltså!

Nu ska jag fortsätta att ha det bäst tänkte jag och kommer nog lyckas för bara kul grejjs är planerade och troligen ska det nya året inledas med en busstur till bäste bror i örebro. Jag blir lycklig om allt klaffar och med tanke på sånt måste jag fundera på om jag ska med till skidbacken vecka 8 eller hur jag ska göra med det. Att åka eller att icke åka, det är frågan...

Hehehhehe, hejdå och kul jul på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0