hiihihihi

Nu har jag lov på riktigt och känns fint det men jag kommer nog att sakna att vara i skolan litegrann tror jag minsann! Avslutningen var bland det sämsta jag vartit med om men kändes ändå bra att gå på'n. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men är hungrig så ska nog äta och sen blir de kanske att gå på yoga, jag måste nog tagga ner lite och vet inte om det finns något annat sätt för det och jag är liksom såhär prat uppe i varv nu. Det är illa så förlåt till alla er som drabbas men erkänn ni tycker det är lite kul :P

Förresten var vi i klätterhallen idag men klassen och vem klara hela den (lätta) väggen då?! Jo jag :D hela 15 m upp kom jag, wihuhuhuhuh! Det var lite jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0