inte som jag brukar

Tänkte säga att ebers luciatåg var fint det! eller i alla fall sköjs :) Lite stämsång, rapp och fika satt liksom rätt så mycket mera bättre än kemi i 1,5 timmar ;)
Dagen var rätt lugn annars bortsett från att jag fick jaga Amil en stund för att få tag på min mobil... Hann också hänga lite med snyggingen som står och vinkar mitt i ljushallen. Bild nedan!

Foto0782

Nu är jag hemma och klockan är bara kvart i fyra. Det känns galet! Både paj och chips har jag hunnit äta, äger att äta mellis hemma. Nu blir det plugg och kanske lite stall sen ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: MELLBELL

du och tomten är så himla fina. jag blir upp över öronen kär. typ.

2012-01-04 @ 22:33:52
URL: http://melaaanie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0