outside my box

You make me smile!
Och jepp jag menar verkligen dig och alla andra mina fina vänner ;) Förresten måste jag varna för ett rörigt inlägg och det är inte meningen att ni ska förstå. Jag vill bara ha allt sagt!

Och till att börja med måste jag få med ett bortglömt citat och det är.... Bambambambambbabababbamm!
En dag på stan tillsammans med Emelie inne på carlings när en anställd där råkade stå liteee för nära:
J - Den här tröjan kan ju verkligen ta sig i röven!!
A - Ursäkta men vad var det du sa..? Sa du att den kunde ta sig i röven?!
J - Eh aa. Jag menade att den var lite för dyr för mig. 500 för en tröja är inte min budget...
A - Hahah okej men tänk att den är jätteful!
J - Fast den är ju jättesnygg.
A - Tänk ändå att den är ful!!

Och till att forstätta med måste jag säga att problem inte är något som uppstår. Det är något man skaffar sig.

Vissa situationer är inte jag heller till för att befinna mig. Det är inte sånt jag fixar helt enkelt. jag behöver nog hjälp. Hjälp? :P

PÅ LÖRDAG SKA JAG PÅ BIO MED HEJA OCH IMORGON SKA JAG RIDA. MEN KOMMER HA MASSA BROTTOM SÅ FÅR TYP SPRINGA TILL STALLET FRÅN SKOLAN.

Sluuut nästan.

Prinssean av peking! På den är jag på god väg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0