woopwoop!

Två inlägg på en dag, galet! Fast egentligen inte, anledningen beror på uttråkningshet.

Idag har jag nämligen insett:
1. Jag kan inte vara hemma förlänge utan att få panik för att det är så tråkigt, därmed åkte jag till stallet idag vid halv sju bara för jag inte pallade vara hemma.
2. Det är kul att erkänna saker ibland, förlåt fatima om du tyckte jag var konstig men jag hade väldigt kul i alla fall! Prata för sig själv, sjunga högt och typ underkläder säger jag bara. Nice är det :)
3. Det finns nästan inget bättre än att umgås med beestis när det är helt kvällstomt i stallet.
4. Jag lider av en lite lätt smyckesfobi.
5. Jag gillar inte att jaga men det känns patetiskt men lite kul att bli jagad.

Idag har jag funderat över:
1. Är det bara svårt, har det aldrig blivit rätt eller beror det på högt huvud?
2. Ska man satsa allt även om man riskerar ett rejält magplask? Jag menar det kan ju bli bäst eller bara bli fel..
3. Hur vi ska toppa pippitemat från förra året!
4. Hur jag ska lägga upp min morgondag och vad som är en bra fråga.
5. Vad ordet patetiskt betyder.

Nu måste jag sluta för jag ska gå och skaffa mig ett liv så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kommer aldrig få ett liv, hur mycket du än försöker men tycker om dig ändå ;)

2011-12-21 @ 17:40:02
URL: http://annaemeliebergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0