GHS

Hejhallå!
Håller just nu på att baka lördagsfikat, och självklart blir det något helnytt. Har faktiskt ingen aning om vad det är jag gör faktiskt men troligen blir det ju minst ätbart i alla fall ;) Förhoppningsvis blir jag klar om någon timme också så jag kan ta och fixa lite lunch innan jag far upp till stallet. Hade tänkt borsta lite på mina två små hestar idag nämligen. Får väl se vad som händer ikväll sen också men troligen inte aalltför mycket eftersom att det blir göteborg på lördagen. Ser verkligen fram emot att få gå upp 04.45 imorgon eller vilken tid det nu blir :P
Eftersom att alla har skrivit inköpslistor dit tänkte jag med göra det här för alla som är intresserade.

Inköpslista:

Vita ridbyxor

Typ så eller något. Orkade inte skriva så lång eftersom det blir jobbigt att bära runt på en superlång inköpslista liksom. Men i alla fall, på söndag sedan blire Marie träning vid halv elva typ 7 timmar efter att man kommer hem men det äre förhoppningsvis värt och jag har det ju inte värst. Lider med Maria som ska upp och jobba...

Nu har jag nog inget mer värdelöst att skriva för tillfället så hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Mary

kära nån vilken kort inlöpslista. min är betydligt längre!! med andra ord kommer min plånbok vara betydligt tunnare än din när vi åker hem :(((

2011-02-25 @ 19:51:23
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0