hejhejhejhejhejhejhejhej.

Hejhej!
Jag är en glad chey även fast min dator är sjuk. Det har den varit ända sedan i fredags och troligen ännu längre tillbaks. Stackars den :(
Som tur är får jag låna en dator av min snälla bror tills han fixat min och den är fiin. Hoppas att man dator inte går att bota :P Hahah, nejdå eller jo jag menade det faktiskt...

I alla fall. Igår var jag på friskis och vad kan man säga. Omkäldningsrummet, amanda, jag och nakna tanten det är ju så kuul! Mohhahha. Snälle Dimitrios hade bakat kärleksmums till alla på passet också. Gölli kille det där ;)

Idag vare stall och sen någon arrangörs-grejj-sak på kvällen, och jao. Jag vet inte men det är väl värt att testa i alla fall. Synd vare bara att jag missa US-mötet men de klarade det nog bra utan mig tror jag :D

Blev massa glad nyss också för mamma och pappa kom in till mig och sa att jag skulle få 500 spänn eftersom att vi inte hittar på något på lovet, sånt gör mig glad och förvånad!

Ajuste, träningstävlingen i söndags gick fint också. Filuren var så duktig såå :D

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0