Hejsan!

Idag hare varit en knas dag. Började med att åka till Eber och vara där på en sånhär prova på dag, blav alltså skola för mig sex dagar den här veckan :P Men det verkar bra men jag vet inte. Allt är bara så himla svårt och jag kan varken välja skola eller program. Hur ska det här sluta liksom?
tog spårvagnen ner till stan sedan för att gå på stan med Amanda. Jag köpte en "skinnjacka" och en tröja på monki. Jag börjar ju nästan känna mig som en tjej. Amanda köpte även hon en tröja på Monki som var finfin. Jag vet inte om jag ska behålla min eller inte bara, tveksamt läge liksom.

Arbetsdag i stallet på eftermiddag och vart har alla människor försvunnit? Det kändes typ som om vi inte var några alls där. Gick hem med Amanda sen och ja nu vet jag inte vad jag gör :P

Min helg har i alla fall varit lugn eller jag har varit hemma både fredag och lördag kväll, haha. Men det räknas typ som lugn helg för den senaste tiden har jag knappt varit hemma alls.



Stå på vattnet är kul!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Meh!!! Behåll sa ja juuuuuuu!!! ;( haha :)<3

2011-02-05 @ 22:03:01
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: emmmaaa! :D

vi är sååååå coooola!

2011-02-06 @ 18:44:07
URL: http://emmiih.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0