Trött chey

Hej!
Just nu kan jag villigt erkänna att jag är något trött. Kom hem till Norrköping vid typ tre inatt från Göteborg men det var det värt. Mässan var stor och det var kul klasser och dressyren förvånade mig. Jag trodde att det skulle vara dötrist när den låg så sent men det är ju så coolt alltså. Blir ju extra kul också när de gjort sina egna program och har musik till :)
I alla fall så har jag haft det typ bäst bara så ni vet! Idag däremot blev det inte lika bäst eftersom att jag började med att sova till typ halv tolv = kanske inte kommer somna förrns värsta sent idag. Hade tänkt åka upp till filur på förmiddagen också för att kolla till han och så men som tur var hade Maria fixat all det där när jag kom. Filuren var en glad häst idag också, han gillar att gosa. Snäll var han också ute för han hjälpte mig att fixa hagen. Han är så söt!
Min andra llla ponny var också mys idag eller i alla fall lite. Han började dock med att smita när jag skulle borsta han men sen blev han superglad ett tag men efter typ en halvtimme blev han sur och fick lite Lillenryck. Vet inte om det var jag som gjorde något eller om han bara inte ville mer men lite lufthugg, en spark och lite stå på bakbenen gjorde han i alla fall. Knäpp häst.

Mitt lördagsfika jag gjorde blev helt okej också. Jag gilla det inte så mycket bara men jag gillar ju inte mandelmassa så det var väl inte så konstigt kanske men hela gick åt i alla fall och det är ju det som är "målet", haha.

Nu ska jag kolla ponnyakuten tror jag så adios mina vänner :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0