en bra dag

Hejhallå!

Igår hade jag min sista ansvarsdag, härligt! Det var rättt kul faktiskt. Vi fixade hagarna, sen red jag, åt lunch och hjälpte till med kalas. Efter det sen galopperade jag Lillen och det var typ det roligaste jag gjort på länge men jag tyckte rätt synd om den lilla hästen eftersom att jag är sådär en meter för lång och lite tung också. Han verkade rätt glad i alla fall och galopperade på rätt så frivilligt vilket jag inte trodde att han skulle göra, haha jag var nog den som blev trött först. Ni kan inte ana hur jobbigt det var. Försökte få han att gå på tygeln också men det gick inte. Hahah, jag är dålig men det var kul i alla fall. Trodde dock inte Cissi var seriös när hon sa att jag skulle rida han eftersom han är så liten :P
Fixade klart stallet efteråt och stannade kvar och pratade ett tag sen. Det var en bra ansvarsdag :D


En bild på den bästa :D

Idag hare varit skola och nu har vi bestämt vart vi ska på klassresa. Blev inte London som vi först planerat utan Malgrat de mar istället. Ligger ganska nära Barcelona tror jag. Det kommer bli grymt! Fixade pass i eftermiddags också så nu är jag redo ;) 



Det ser ju rätt okej ut :P

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0