Hade vi inte sovmorgon ?! :P

Heeeej!

Skolan är igång igen och jag måste säga att jag tog det med en liten nypa salt och gav mig en helt egen sovmorgon. Eller från början var det tänkt som en snoozning men eftersom inget sånt var inställt somnade jag gott om igen! Hade tur i alla fall och vaknade vid tio över åtta för då hade jag faktiskt hela tio minuter på mig för att äta frukost och klä på mig innan jag skulle gå ;D

I skolan vare ingen stress heller för Eva-Britt var borta så första lektion började typ lite försent. Hade Sanda-Mumintroll. 

Hemkunskap, lagade en jättegod köttfärssås ;)

B-språk och sen slut på dagen vid halv två eftersom kören var inställt! Soft :)

I stallet han jag borsta på båda mina ponnier innan det blev en barbackatur med Hillevi och Ebba i skogen. Haha, på fältet tyckte Filur att snön blev lite tung och djup tror jag så han började trava och då ramlade jag av ;) min balans = inte så bra!



En typ jättegammal bild får det bli idag ;D

Positiva listan:
1. Red med sadelmuffen grejjen idag och den var mjuk och varm!
2. Vi fick sluta 1,5 timmar tidigare än vad vi skulle ha gjort :)
3. Jag han borsta Lillen ganska ordentligt och rycka Filurs man.
4. Det var varmt ute förut när vi red och att Hillevis pappa kunde hämta oss när vi skulle hem :D 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack! :)<3 du är fin :)

2011-01-11 @ 21:16:23
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0