hejhallå!

Idag äre en bra dag typ ;)
Kul dag i skolan faktiskt för min klass är så himla körd, haha! Började med vanlig lektion men efter det hade vi två utan ngn lärare så några satt och sjöng och spela "baby, baby, baby ooohh" medan några andra satt och typ låtsades att de åkte bil. Ja, asså jag typ blir massa glad bara jag tänker påt!
Lunchen va ju kul också, men måste säga att Elin och Amanda är lite elaka så det var tur att jag hade Melanie på min sida.

Har varit superduktig på eftermiddagen idag också för jag har varit i stallet, städat her hemma och duschat. Allt innan jag satte mig vid datan också. Nu blire snart mat innan jag drar ner för att gå på rockkarusellen. Har inte riktigt fattat vad det är än men ska nog bli kul ändå ;)

Positiva grejjor nu då!
1. Min klass är underbar ;)
2. Jag ska snart träffa fint folk!
3. Det är freeedag :D



Typ såhär under bara är min klass :D

Syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0