Jag åt en grek

Hejsan hoppsan!
En sak som jag har märkt nu när jag har bloggat flera dagar i rad är att man inte har så mycket att skriva om. Jag menar hur intressant blir det på en skala om jag varje dag ska skriva vad jag gjort?
Det är nog bara bättre om jag går direkt på posivitetlistan idag tror jag!
1. Jag åt en grek förut på fräcka, det var gott :D
2. Spanskalektion gick nästan fort idag för ovanlighetens skull :P
3. Jag håller just nu på att tina och det känns ganska varmt faktiskt!
(4. Jag skriver i förebyggande syfte nu för eventuellt men väldigt kanske orkar jag göra fruktsallad sen)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskade grekerna! Nomnomnom :)<3

2011-01-14 @ 18:27:05
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0