So far so good

Än så länge har mitt nya år varit bra!
Började med att skåla in det vid tolvslaget med Melanie och Elin i finfina rosa luggar :D Eftersom att det regnade blev det dock ganska direkt därefter hemfärd eftersom att man var blöt på alla kläder. Så hem och duscha blev det för min del och sedan sängen.

På nyårsdagen, alltså igår, blev det stall på förmiddagen. Mockade till mina fina hestar, hjälpte till att lösgaloppera några av valackarna. Goliat typ "brallade/bockade", hahah, det var kul! Har aldrig sett han göra så förut, joggade även Pilur en kort stund i ridhuset. Det gick inget bra men det var kul ändå. Blir lite sur på mig själv bara för att jag känner att jag gör fel men så kan jag ändå inte rätta till det :(
I alla fall, gick hem med Ebba sen vid typ ett, halv två någon gång. 

Lagade mat med min bror till våra föräldrar sen eftersom det var en av deras julklappar. Tre rätters blev det och en utav de minst lyckade jag ätit faktiskt. HAHHA! Det blev som det blev och det blev inte så bra, men huvudrätten var okej förutom att såsen var koncentrat typ för vi hade använt fördig buljong och den skulle spädas med 5 dl vätska men vi spädde bara med hälften typ. Såsen blev alltså ganska så kryddig.

På kvällen sen kom Emma, Elin, Elin och Melanie hit och så kollade vi på Män som hatar kvinnor och den filmen måste jag säga är verkligen lika med hatkärlek. Usch, den är skitobehaglig att se på men asabra samtidigt ;P

  


Nu äre träning med Amanda som gäller och efter det en snabbis förbi stallet!

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0