It's friday, oh it's not

Hallop på er!

Känns inte alla dagar som en fredag nästan? Det tycker jag i alla fall och eftersom jag gillar fredagar känns det rätt så grymt ;) Dagen till ära spenderades med Anna. Varit ute och sprungit, nästan badat i hennes pool, ätit mat och kollat film har vi hunnit med sedan bara klockan tjugo i ett. Helt otroligt! Just ja, vi har också börjat planera ett spabesök på Söderköpings brunn, hihi.

Nu ska jag snart kanske äta igen för om en stund drar jag iväg till Matilda för att kolla på mera film. Myys!




Det var ungefär som gubben ovan jag kände mig efter springturen fram tills det att jag kom på att det var det här nedan jag åt till frukost imorse :P



Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0