it's sunday!

Hejhejhejhejhejhejhejhejhej!

Jag är förvirrad för nyss var himlen jätteglad men nu regnar det..? Sånt är inte okej och ännu mindre okej är det att jag strax i regnet ska cykla till friskis helt själv för att helt själv gå på skivstång och vara livrädd. Jag är nämligen dålig på skivstång :( det här känns inte okej.
Något som är okej är i alla fall att jag haft det kul de senaste dagarna! I torsdags var det sleep over hos Elin och många tokigheter hann vi med. Bland annat lite lan och en joggingtur sådär runt 05.00 ungefär. Senare på fredagen träffade jag Amanda och vi tog en promenad som slutade borta i hästhagen och där var det triangeldrama kan jag lova :P
Sen gick vi hem och åååt och kolla på en film tror jag men helt ärligt minns jag inte riktigt vad vi gjorde så med andra ord är minnet både dåligt och kort. Vid tolv gick jag i alla fall hem och sov och det var underbart kan jag tala om :) sen vakna jag upp nästan helt utvilad och åkte till min häst! Kvällen som jag sedan planerat att fördriva genom att  sova ikapp spenderades istället med Långben vilket inte blev helt fel. Smör med popcorn är gott och likaså glass.

Nu ska jag avrunda med lite bra blogglänkningar tänkte jag!

http://gangsterponnyn.blogspot.com/ 
http://nellieberntsson.blogg.se/
http://ponnysanning.blogspot.com/



yon bèl!

Kommentarer
Postat av: feffe måsse

bezta filmen och bezta bloggarna utan tvekan yeaaaaaaaaaah

2011-08-06 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0